Сторінки

вівторок, 17 лютого 2015 р.

ЕКСПЕДИЦІЯ В КРАЇНУ ЗДОРОВ`Я



4 квітня на передодні  Всесвітнього дня здоров`я у Новаківській сільській бібліотеці у інтернет – класі  відбувся масовий захід- «Експедиція в країну здоров`я», на який завітали учні 5 – 7 класів.

Марина Жайворонок – фахівець із соціальної роботи  Лубенського  РЦСССДМ (районний центр соціальних служб для сім`ї, дітей та  молоді) – директор  Ірина Василівна Харченко, розповіла про формування правильного світогляду  здорового способу життя та дбайливого ставлення до свого здоров`я.

Олена Симоненко -  зав. сільською бібліотекою разом з юними читачами у віртуальній мандрівці побували на батьківщині тютюну, долаючи відстань у часі – аж до наших днів. Дізналися про негативні дії тютюну на організм, як розвивати вміння та формувати навички свідомого вибору здорового способу життя і керувати власною поведінкою в різних життєвих ситуаціях.
Разом із шкільним психологом Людмилою Безкровною діти активно обговорювали почуте, із задоволенням переглядали відеоролики.
Зустріч пройшла в теплій, дружній атмосфері. Юні читачі поглибили свої знання про шкідливі звички і негативний їх вплив на організм. А головне, що кожен зрозумів – здоров`я і життя потрібно любити, цінувати, боронити від усього лихого і звичайно вести здоровий спосіб життя, прислухаючись до порад рідних, вчителів, наставників.
Адже  життя й здоров`я - таке  чудове,
Не марнуй його
Це твоє життя,

Немає коментарів:

Дописати коментар