Сторінки

вівторок, 24 лютого 2015 р.

                  Моє село
Село моє, ти край мого дитинства,
Чудовий і квітучий, мов весна.
Ти- кущ калини доброго намиста,
І хата біла, рідна, чепурна.

Моє село - рідні батько й мати,
Садок вишневий, небо голубе,
Все те, про що не можна розказати,
А лиш відчути, як саму себе.

Моє село... між вербами тихенько
Тече Сула, вода немов кришталь.
І я пливу у човні помаленьку,
А на душі і радість і печаль.

Така краса навколо незрівнянна,
І спів пташиний, аж щемить душа...
Моє село, мов дівчина кохана
На першу зустріч з милим поспіша.

Люблю тебе я в різні пори року,
Коли в цвіту чи в сніговій імлі,
Без тебе я не можу навіть кроку
Зробити і прожити на землі!
Галина Іванівна Бердевська. Засулля.





На території України розкидано безліч сіл і хуторів. Україна - це передусім села, хутори, а тоді вже міста .Села великі і не дуже, маленькі і зовсім маленькі, відомі і знані лише у вузьких районних колах. Та кожне з них по своєму прекрасне, неповторне, унікальне. Кожне село - як маленький світ, зі своєю атмосферою, мікрокліматом, народом, перемогами й поразками, трагедіями й тріумфами. У кожного села є своя цікава історія. У кожного села є своя доля. Іноді щаслива - коли село виростає, набуває сили, стає центром сільради чи навіть цілого району, і наповнюється новопроложеними дорогами, по яких, немов кров по судинах, мчать машини, люди, вирує життя.



















Немає коментарів:

Дописати коментар